onsdag 12. oktober 2011



På boklansering





I går var jeg (og Ludvig) spesielt invitert til Home & Cottage i Bogstadveien, i anledning lanseringen av boken "Med et ben på jorden og sommerfugler i magen". Home & Cottage sin egen Coffee Table Book, med deres egne bilder og produkter. En stor og tung bok, men absolutt ikke et tungt innhold.
Inspirerende bilder, alt fra miljøer til detaljbilder, fine tekster til oppskrifter. En skikkelig feel-good bok, der interiør/eksteriør fra alle årstider er representert.







Det har ikke (inntil nå) vært noe publisitet rundt boken, og i går var ledelsen i HC, forlag, leverandører, presse og oss bloggerne invitert til butikken etter stengetid. I tillegg til å være så heldige å få et eksemplar av boken, koste vi oss med å beskue høstens nyheter. Vi har jo HC i Tønsberg også, og jeg har likt konseptet fra dag én...
Boken vil selges i butikkene, og anbefales på det varmeste!






Det var ikke bare boken og varene som fristet....






Mingel med bobler i glassene (for de som var så heldige og kunne nyte det), og søte Anine som leter etter noe å ta med seg hjem;)



Tusen takk for en hyggelig kveld og takk for invitasjonen:)



KLEM


12 kommentarer:

  1. Høres ut som en fin kveld dere har hatt hos HC. Jeg liker interiørbøker og må vel snuse litt på denne. Har jo HC på sørlandet også. :-)

    SvarSlett
  2. Høres koselig ut ja :)
    Må nok få tak i den boka jeg og , er jo en stor Home and Cottage fan ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Mange fristelser der, ja :) Ser koselig ut. Og den boken må jeg nesten ha!

    SvarSlett
  4. Jeg besøkte H&C for første gang i sommer, og det var kjærlighet ved første blikk. Boka ser veldig fin ut, spørs om jeg ikke må snike med meg et eksemplar i løpet av helgens Oslotur.

    SvarSlett
  5. Åhh så mycket fint.....Kram Johanna

    SvarSlett
  6. Hittade till din blog för ett tag sen. Åh, va mysig den är!

    Klem Lizette

    SvarSlett
  7. Takk for sist søta! Kjempekoselig å hilse på deg igjen og selvsagt søte lille Ludvig.

    Ha en flott kveld!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  8. Så spennende med lansering! Maten så deilig ut den og! Liker din kjøkkeninnlegg og tanker. Akkurat pusset ned og lasert mine gulv og corianbenk ble lagt igår!!!elsker det. Alt er så mye lyser og freshere nå! God helg! Mvh signe schineller

    SvarSlett
  9. Så spennende med lansering! Maten så deilig ut den og! Liker din kjøkkeninnlegg og tanker. Akkurat pusset ned og lasert mine gulv og corianbenk ble lagt igår!!!elsker det. Alt er så mye lyser og freshere nå! God helg! Mvh signe schineller

    SvarSlett
  10. Hej! Jag är helt ny här, men jag älskar din blogg och ditt hem :) Tack för superhärlig inspiration! Kram

    SvarSlett
  11. Åå, så gøy! Heldiggris :)
    Så veldig spennende ut, og boken hørtes virkelig fin ut!!

    God helg til deg!
    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  12. Hello, my Name is Beatriz. I find your blog very,very beautiful. Could you say me please the name of this book, that you show us?Thank you very much and many greetings from Germany.

    SvarSlett