mandag 24. august 2009

Vel overstått feiring!







































Lillegutt fikk en fantastisk feiring i går og sovnet som en stein!
Masse mennesker, som alle på en gang vil ha en bit av han, det tar på det...
Nå er stua full av nye leker i alle regnbuens farger (til mammans store fortvilelse) Nei da, klart det skal være farger, vi får heller kjøpe noen flere kurver, så vi fint kan rydde de bort når kvelden kommer. Det skal synes at man har barn i huset, og nå finnes det så mye fint man kan ha lekene i som passer fint inn i stua.
Tavleveggen er snart klar, må males et strøk til og spikres fast, og jeg er kjempefornøyd med resultatet:)
Skapet ble malt i gråfargen Demring, fra Jotun. Jeg ville ha en kontrast mot de vite veggene. Er nok lettere å se i virkeligheten hvor grått det er.
Takker igjen for alle koselige kommentarer & gratulasjoner:)
Veldig hyggelig:)


Ha en skjønn mandag, fikk litt høstfølelse i dag jeg faktisk:)

11 kommentarer:

  1. ÅÅh jeg savner Lukas:( Fin gutt og supert hjørne;) Digger antrekket;) Jeg så du har lagd så fine gardiner til hytta også, de stripete hvite og blå, veldig fine, hadde passet perfekt på gutterommet;) hvor har du fått tak i det fine stoffet?? Klem Marit

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder igjenn, jeg er så beigeistret for bloggen din, altså!
    Bare sier det:) Så harmoniske farger og toner på alt, både interiør og barn:))

    SvarSlett
  3. Flott blogg, og en nydelig liten gutt du har!:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye! Kjempekoselig bilder. :)

    SvarSlett
  5. Takk for koseleg kommentar i bloggen min, eg legg deg til på lista mi òg! :)

    Nydeleg skap, og så står det så fint mot den svarte tavla! Eg har faktisk også eit tavleprosjekt på gang, kjøkkendøra vår har blitt svart og står i kjellaren og tørkar. :)

    Ha ein god dag...

    SvarSlett
  6. Så nydelig gutterom.., og så skjønn lucas er.. Ønsker deg en god dag:O) Hilsen Polly

    SvarSlett
  7. Så fin blogg du har og for en nydelig liten gutt.

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder! Håper vi får se mer av barnerommet etterhvert.. ;-)

    SvarSlett