onsdag 19. august 2009

Tavlevegg på vei

I denne skrivende stund ligger min nye tavlevegg på gulvet og tørker, etter første strøk med magnetmaling. Veldig spent på resultatet, ikke minst fordi jeg skal ha den i stua! 
På veggen inn mot kjøkkenet tenkte jeg Lukas skulle få sitt lille hjørne, og en tavlevegg må jo være midt i blinken, ikke minst for meg, til å skrive beskjeder, oppskrifter, eller bare en liten hilsen:)
I morgen skal første lag med tavlemaling på, så det gleder jeg meg til.
Jeg valgte å kjøpe en finérplate på mål og spikre opp, fremfor å male rett på veggen.
Da kan jeg lettere fjerne den dersom jeg en gang ønsker det.
Håper å bli ferdig før helgen.
Det brune skapet jeg kjøpte har også blitt lysegrått nå, og kommer til å bli kjempefint når det blir ferdig.
For å si det sånn, her er det maling både i hårtupper og på fingrene;)
Inspirasjonsbilder fra google.

Ha en fin kveld:)



5 kommentarer:

  1. Så gøy - jeg liker slike tavler kjempegodt. Ett tips er også å male med magnetmaling først. Da kan du lage tavler som både kan skrives på og sette fast bilder eller lignende med magnet.
    Du har forresten en utrolig fin blogg - har lest meg gjennom hele og har lagt deg til blant favorittene mine :)
    Kjersti

    SvarSlett
  2. Dette høres spennende ut, bildene du viser i innlegge er bare nydelige og inspirerende:) Gleder meg til å se skapet ferdig!

    SvarSlett
  3. Så spennende :)
    GLeder meg til å se både tavle og skap!
    Feel~good~klem ;o)

    SvarSlett
  4. Hei!

    Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din nå, og WOW her var det mye inspirasjon å hente!! Legger deg til i blogglista mi så jeg kan følge deg fremover:)

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se! Nå ble jeg inspirert til å male litt jeg også. Men først må jeg pusse ned møbelet jeg skal male. Og det er så kjedelig at jeg bare utsetter og utsetter... Får bare ta meg sammen og gå ut. :)

    SvarSlett